قله باباسبز (جمعه 3 آذرماه 1402)

تاریخ انتشار: پنج شنبه 9 آذر 1402 ساعت 17:57
بخش: -

عرض ادب و احترام خدمت شما خواننده محترم این گزارش اول یک جمله انگیزشی خدمت شما عرض کنم سه دلیل برای عدم موفقیت در ورزش و مخصوصا رشته کوهنوردی
۱ تمرین ناکافی
۲ تمرین ناکافی
۳ تمرین ناکافی
صبح روز جمعه سوم آبان ماه همراه با ۳۷ نفر از همنوردانمان از باشگاه کوهنورد راهی شهرستان شهرستان فاروج شدیم به امید صعود به  قله بابا سبز که همجوار با قله شاه جهان  است شدیم با دو دستگاه مینی بوس صبح ساعت ۵ از ایستگاه گلبهار روبروی پارک ملت حرکت کردیم ساعت ۹ به پای کار  روستای خرق رسیدیم یکی از همنوردانمان به نام نقی ولی‌زاده اونجا به عنوان راهنمای محلی کمکمان کرد خیلی از ایشان سپاسگزاریم این برنامه به سرپرستی علی اصغر علیزاده انجام شد پس از کمی نرمش آقای علیزاده ارکان تیم را مشخص کردند که آقای بهروز حاجی‌زاده به عنوان سرقدم آقای پوریا آذری به عنوان عقب‌دار مربیان تیم جواد علیزاده عباسعلی زارعی شیما تهرانی امدادگر تیم ما آقای رضا بهبودی بودند.
پس از ۳ کیلومتر پیمایش به یک چشمه رسیدیم در اونجا چای آتیشی که سرپرست برنامه از قبل مهیا کرده بود و بچه‌ها زودتر اونجا رفته بودند میل نمودیم ساعت یک و نیم همه با هم به قله رسیدیم قله را زیارت نمودیم و در راه برگشت در خانه محلی که به نام داغ صراط معروف بود نهار را میل کردیم و اندکی پس از غروب آفتاب همه تیم صحیح و سالم به جای مینی بوس رسیدیم و ساعت ۹ به مشهد رسیدیم
سپاس از همنوردان عزیزم که به علی اصغر اعتماد کردند و باشگاه کوهنورد را برای روز جمعه خود انتخاب کردند
به امید دیدار همه شما همنوردان محترم در برنامه‌های بعدی و مخصوصاً زمستانه
شماره موبایل علی اصغر ۰۹۱۵۵۰۳۵۴۶۵
است اگر دوستان ترک برنامه را خواستند یا مشاوره و راهنمایی خواستند با کمال میل در خدمت هستم